inner_head_02

1. Verificate s'ellu l'impeller hè bluccatu da i detriti in ogni locu, verificate e parti chì sò facilmente bluccati, è sorte i detriti.

2. Verificate s'ellu hè purtatu l'impeller di a pompa self-priming in acciaio inox.S'ellu hè purtatu, hè necessariu di rimpiazzà i pezzi di ricambio in u tempu.

3. Verificate se u sigillo meccanicu di a pompa self-priming d'acciaio inossidabile hà perdite d'oliu.Se ci hè una fuga d'oliu, rimpiazzà in u tempu.

4. Fattori umani.I clienti sceglienu i so mudelli è equipanu i so propri muturi.A causa di a bassa putenza di u mutore, a situazione di u picculu flussu, a testa bassa o ancu senza fornimentu d'acqua.

5. U dispusitivu di gestione outlet hè incorrecte, ci sò troppu coddi, è ci sò troppu pipi N-shaped.Hè ricumandemu di stallà una valvula di scarico attiva in u puntu più altu.

6. In u corpu di a pompa, a pantalla di filtru di u tubu di ingressu pò esse bluccata da e petre debris: verificate è sguassate u bloccu.

7. Improper installazione di pump self-priming in acciaio inox.A distanza di u centru di e duie pulleys hè troppu chjuca o i dui fusti ùn sò micca paralleli, u cinturione di trasmissione hè troppu strettu à a cima di l'apparechju, risultatu in un angolo di wrap troppu chjucu, l'errore di calculu di u diametru di i dui pulleys è a grande distanza eccentrica trà i dui fusti di a pompa guidata da l'accoppiamentu, etc. Cambiamenti in a velocità di a pompa.


Tempu di Postu: Apr-22-2022