inner_head_02

A longevità di l'acciaio inossidabile, l'alta resistenza, u pesu ligeru è altre caratteristiche eccellenti. In l'ultimi anni, l'acciaio inossidabile hè stata utilizata in a custruzzione navale, i veiculi ferroviari è altri industrie di trasportu.

Prisidenti di l'associu di l'acciaio inossidabile di China, li cheng tali analisi di u mercatu di cunsumu di l'acciaio inossidabile di China (valvole, pompe) .Da a situazione di cunsumu, u cunsumu apparente di China hà righjuntu u più altu livellu di u mondu, quasi 1/4 di u cunsumu glubale tutale, per capita. u cunsumu di l'acciaio inox hà righjuntu 3.4KG, saltendu à l'avanti di i paesi in via di sviluppu. Tuttavia, u tassu di crescita di u cunsumu rallenta gradualmente, da u stadiu di sviluppu super-rapidu induve a crescita media annuale di u cunsumu hè più di 30%, à u tassu di crescita currenti di 6,43 per centu di crescita stabile.Stainless steel stessu per via di a so resistenza à a corrosione, resistenza à u calore, resistenza à l'usura è altre caratteristiche, in u sviluppu chjave di a China di energia, petrochemical, putenza, minieri è altri campi sò stati largamente utilizati.

In l'ultimi anni, l'acciaio inossidabile hè stata implicata in una larga gamma di campi, cumpresi l'industria di l'acqua, l'industria di a custruzzione è a struttura, l'industria di prutezzione di l'ambiente, e instalazioni industriali in a dumanda anu ancu cresce annu per annu. più attente à a contaminazione di l'acqua durante l'almacenamiento è u trasportu.Una quantità di pratiche hà dimustratu chì l'acciaio inossidabile hè u megliu materiale per l'industria di l'acqua, cum'è a preparazione di l'acqua, u almacenamentu, u trasportu, a purificazione, a regenerazione è a desalinizazione. I so vantaghji sò: resistenza à a corrosione. , resistenza à u terrimotu, conservazione di l'acqua, sanità (senza ruggine è coppergreen), pesu ligeru (riduce da 1/3), menu mantenimentu, longa vita (pò esse usata per 40 anni), costu di u ciclu di vita (LCC), riciclabile verde ambientale. prutezzione materials.According à ntruduzioni, à prisente, Japan Tokyo area pipeline stainless steel hà righjuntu 76%, u rate of pipeline leakage da u 14,7 per centu uriginale à the currenti 7 percent.5%.Stainless water tanks fermanu intactu dopu à un grande terramotu in Osaka, Japan.Recently, l'articulazione di u soffiu hè statu sviluppatu in Giappone per riduce u costu di custruzzione di u pipeline in acciaio inox da 20%, u costu tutale da 3% è u costu di mantenimentu da 3/4.

Per riassuntu, a pompa di l'acciaio inossidabile guidata da l'industria di l'acciaio inossidabile hà una bona prospettiva di sviluppu di u mercatu. Cù previsioni di persona pertinenti, u mercatu di pompa d'acciaio inossidabile di China in a prossima dicada pò ghjunghje à 2 -3 miliardi. resistenza, cunservazione di l'acqua, salvezza è salute, pesu ligeru, menu mantenimentu, longa vita, bassu costu di u ciclu di vita, riciclabili è una seria di vantaghji, vincìu l'amore di u mercatu. Avemu mutivu di crede chì aghjunghjendu materiale in acciaio inox verde, acciaio inox. pompa diventerà u capu di l'industria di a pompa di a China, per u sviluppu di l'industria di a pompa di a China!


Tempu di Postu: Apr-22-2022